Skip to content

In de echt verslonden

December 9, 2008

afb009
@ Linnaeusstraat, Amsterdam

2 Comments leave one →
  1. December 13, 2008 12:13 am

    hihi… i love loesje. maar uh… i still love my echtgenoot even after we got married!
    (ik mail je antwoorden op de vragen na het weekend ok? zijn goede vragen, so i got to ponder a bit about the answers!)

  2. December 13, 2008 8:24 am

    toen ik jou na de post mailde, dacht ik nog eraan: het geldt niet voor iedereen! en there you are!🙂 dit soort pamfletten op meterkastjes doen me wel altijd glimlachen. van die verborgen boodschappen tussen het struikgewas. jouw antwoorden zie ik vanzelf wel verschijnen! thanks!

Leave a Reply

