Skip to content

Colour blast from the past

June 16, 2009

VIVA HANDEN copy
Manon, my sweet ‘little’ sister, asked me in 2004 to be a ‘hand model’ for the Dutch magazine Viva. I totally forgot about that, but just discovered this plastic fantastic picture when scrolling down my archives for something totally different.
Left = me & right = Manon.
Sisters touching hands, I love it.

3 Comments leave one →
  1. Elina permalink
    June 16, 2009 4:28 pm

    OMG -you’re a model!
    Nu moet je je natuurlijk wel als een diva gaan gedragen heh, á la Naomi Campbell..

  2. June 16, 2009 11:35 pm

    Hey, maakt niets uit. Koffie leuten komt wel een keer…met meer gesprekstof. Haha. Het concert was echt heeeeel gaaf en ik had best wel een goeie plek (zoals je kunt zien op m´n foto´s. :))

    Ik wist niet dat je ´model´ was geweest. Je hebt wel een goeie lengte daarvoor, maar op de foto is daar niets van te zien. Hehehehe…..

  3. June 17, 2009 6:28 am

    🙂
    ik ben geen model geweest! ik was eenmalig handmodel tussen ‘ ‘.
    mijn zusje werkte in die tijd voor viva…
    hoor de verhalen nog wel… en ook jouw plannen!
    was echt benieuwd of phoenix live wel aan te horen zou zijn.

Leave a Reply

